Two from three British shoppers chose Aldi or Lidl at Christmas
Two thirds of British households bought food and drinks in an Aldi or Lidl store before Christmas. According to the latest data from Kantar Worldpanel, almost all retail chains saw their share drop in the 12 weeks ending on 30 December, while Aldi’s sales grew by 10.4 percent and Lidl’s increased by 9.4 percent to acquire a combined market share of 12.8 percent.
Related news
Lidl permanently reduces the prices of some chocolates
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new era begins in Salgótarján: the city’s first STOP SHOP shopping park is being built
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Spain Transforms Plastic Waste Into Garbage Bags
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
All conditions for the margin stop removal have been met
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl permanently reduces the prices of some chocolates
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Game meat sales on Kifli.hu double in autumn
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
