Procter & Gamble created a toilet-paper roll for millennials that lasts up to 3 months
Procter & Gamble has created a new toilet-paper roll for millennials and older people who live alone and have limited storage space.
The Charmin Forever Roll, at nearly three times the size of a conventional toilet-paper roll, could last up to three months in a single-person household.
Companies are rethinking how they package food and household goods to accommodate the growing number of Americans who are living alone, particularly as millennials delay marriage and having kids.
Related news
The best corporate ESG solutions of the year were awarded
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >P&G Brands On Track To Deliver ‘Ambition 2030’ Goals
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Magazine: Back to nature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More new products
Czelli Scone flour mix
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NEW REGINA CHRISTMAS NAPKINS
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hulala Milky Touch whipping cream spray 500 g
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >