Putting us in the mood
🎧 Hallgasd a cikket:
Tamás Pálóczi, managing director of Mood Media Hungary spoke about the methods used to create a specific atmosphere in stores. He pointed out that sensory marketing can be a key element of success in retail trade, because it can influence our emotions at the point of purchase, where most decisions are made. The services offered by Mood Media allow brands to develop a musical world and feeling of their own.
Related news
More related news >
Related news
Signature 40 – the region’s new common language: An interview with founders Márton Nagy and Ádám Vaszary on the new dimension of the Signature Platform in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
