Guinness-inspired ice cream on the US market
Guinness is launching a new limited edition ice cream in the US, in collaboration with Van Leeuwen (known for its unique seasonal ice cream creations based on unusual ideas), inspired by the iconic 1950s “Lovely Day for a Guinness” advertisements.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/8-9.
This bold and surprising new summer dessert combines the distinctive taste of Guinness beer with Van Leeuwen’s rich, French-style ice cream, with chocolate chips added for even more enjoyment.
Related news
Prestigious cocktail competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New directions in warehousing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coccolino Laundry Perfume
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars named to TIME magazine’s list of the world’s best companies for 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Four Lidl products and one product line received the Value and Quality Grand Prize
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >