Guinness-inspired ice cream on the US market
Guinness is launching a new limited edition ice cream in the US, in collaboration with Van Leeuwen (known for its unique seasonal ice cream creations based on unusual ideas), inspired by the iconic 1950s “Lovely Day for a Guinness” advertisements.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/8-9.
This bold and surprising new summer dessert combines the distinctive taste of Guinness beer with Van Leeuwen’s rich, French-style ice cream, with chocolate chips added for even more enjoyment.
Related news
Amazon Pharmacy launches in-office kiosks to speed medication availability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever ice-cream spin-off delayed by US government shutdowns
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo taps into protein boom with 3 beverage innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
All conditions for the margin stop removal have been met
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl permanently reduces the prices of some chocolates
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Game meat sales on Kifli.hu double in autumn
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

