Hennessy starts global partnership with the US professional basketball league, the NBA
LVMH’s premium cognac maker Hennessy has become the first global spirits partner of the National Basketball Association (NBA). The two groups initially cooperated in the US in February 2020 and are now expanding the partnership globally. The scheme includes the launch of the ‘Hennessy x NBA: Lines’ campaign in Africa, South America, Asia-Pacific and Europe.
Related news
THG strikes Myprotein tie-up with Mars
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SAP: SAP Hungary and BME sign three-year strategic cooperation agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Magnum Ice Cream Company taps NotCo AI for product innovation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
CDs and DVDs are experiencing a renaissance at Vatera, but second-hand LEGO is the real star of this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas tree shopping is also going digital: demand for online ordering is growing rapidly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM and VOSZ cooperation agreement for the security of digital commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
