Hennessy starts global partnership with the US professional basketball league, the NBA
LVMH’s premium cognac maker Hennessy has become the first global spirits partner of the National Basketball Association (NBA). The two groups initially cooperated in the US in February 2020 and are now expanding the partnership globally. The scheme includes the launch of the ‘Hennessy x NBA: Lines’ campaign in Africa, South America, Asia-Pacific and Europe.
Related news
The Magnum Ice Cream Company taps NotCo AI for product innovation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PwC Hungary and Budapest University of Economics sign strategic agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wolt Announces New Partnerships To Drive ESG Initiatives
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: retail turnover increased by 3.0 percent compared to the same period of the previous year, while remaining unchanged compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Annual inflation in the OECD accelerated to 4.2 percent in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone retail sales fell month-on-month, but rose year-on-year in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


