GfK: the proprtion of those who buy in foreign websjops is increasing
Six out of ten prefer the domestic sites.
According to the survey of the GfK Digital Connected Consumer (DCC) in 2016, nine of ten Internet users have purchased online.
Considering the period between 2014-2016 the proprtion of those who buy in foreign websops is increasing year after year, despite the fact that the majority of online shoppers – six out of ten – almost always prefer domestic websites.
According to the GfK Digital Connected Consumer Research (DCC) among the 15-59-year-old domestic Internet users nine out of ten have already bought someting on the Internet in 2016.
Related news
How Gen Alpha shops — and what they shop for
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Employees use AI primarily to search for information
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Decarbonisation: 45% of domestic companies have a strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian food exports open up to the Baltics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Creates a safer and consumer-friendly market for SMEs Hungarian Chamber of Commerce and Industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

