Kaufland’s online marketplace has also been launched in France and Italy
German e-commerce giant Kaufland launched its online marketplace in France in August and in Italy on 2 September, bringing the number of countries in which the platform is present to seven. Initially 2,800 French sellers joined the marketplace, with another 3,000 coming on board when it launched in Italy, bringing the total number of active sellers on the platform to more than 13,000, offering shoppers around 5 million products in more than 6,400 categories.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/10.
Related news
Kaufland tests telemedicine service in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Some of SIRHA’s partners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Italian Food Firm Barilla Unveils Global Innovation Centre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
