Kaufland’s online marketplace has also been launched in France and Italy
German e-commerce giant Kaufland launched its online marketplace in France in August and in Italy on 2 September, bringing the number of countries in which the platform is present to seven. Initially 2,800 French sellers joined the marketplace, with another 3,000 coming on board when it launched in Italy, bringing the total number of active sellers on the platform to more than 13,000, offering shoppers around 5 million products in more than 6,400 categories.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/10.
Related news
Shein: enters France with permanent stores – meets resistance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >France rejects EU farm budget proposal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Trophies served on a tray
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Acquisition of Just Eat Takeaway completed: “The hard work starts now”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour Reportedly Exploring Sale Of Polish Operations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >