Lidl carries on with its salt and sugar content optimisation programme
In the 2019 fiscal year Lidl Hungary used 18 tons less salt and more than 196 tons les sugar in making private label products, thereby contributing to the health of customers. One of the core elements of the innovative and responsible retailer’s sourcing strategy is to have 20 percent less sugar and salt in private label products by 2025.
//
Related news
OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl extends partnership with UEFA Women’s National Team until 2030
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Slovakia – Supermarketization 2.0
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Kaufland introduces deposit-return wine bottles
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI will accelerate the end of brick and mortar’s reign: Amazon CEO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Green Factory Completes Acquisition Of Eisberg Operations In CEE
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
