Conference on the expected changes in the shopper experience
At the end of October technology analytics firm SAS organised a conference with more than 1,800 participants in Milan, Italy, titled Analytics Experience. It was revealed here that brand owners will have to transform their old customer ecosystems if they would like to keep up with the pace of development. They will need to utilise automation solutions in this, e.g. substituting expensive human workforce with smart solutions. Even more so, because according to the study, by 2030 two thirds of interactions with customers will be made using digital devices. The experts told that by 2030 four fifths of people will have no problem with the drone delivery of products ordered.
Related news
EDEKA Paschmann First German Retailer to Use Diebold Nixdorf’s AI-Powered Solution to Combat Shrink at Self-Checkout
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The store of the future is already open
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Data-driven decisions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Registration opens for the national competition for young chefs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MSZÉSZ helps hotels with a new advisory program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Valószínűleg a létező legszebb japán édesség – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >