Conference on the expected changes in the shopper experience
At the end of October technology analytics firm SAS organised a conference with more than 1,800 participants in Milan, Italy, titled Analytics Experience. It was revealed here that brand owners will have to transform their old customer ecosystems if they would like to keep up with the pace of development. They will need to utilise automation solutions in this, e.g. substituting expensive human workforce with smart solutions. Even more so, because according to the study, by 2030 two thirds of interactions with customers will be made using digital devices. The experts told that by 2030 four fifths of people will have no problem with the drone delivery of products ordered.
Related news
AI Governance – competitive edge or risk?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Csaba Gyuricza: Farmers cannot afford to wait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI Readiness Index 2025: we are more prepared now
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
NGM: in October, cardholders spent 14 percent more on their SZÉP cards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dessert of Lake Balaton
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Az önmagát lehúzó okos WC – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
