The secret life of toothbrushes – mission worth 1 million
What do toothbrushes do when they do not clean our teeth? This year, dm put the toothbrush’s secret life at the center of its application, and the drugstore and its professional partner will continue to support the dental care of 10,000 children in the Smiling Teeth program this year.
The Grand Prize is a 1 million HUF worth renewal of the winning team’s classroom.
The details of the application are available at the www.dm-egyuttegymasert.hu site.
Partners that offer a gift to the competition: Unilever Magyarország Kft., REGIO JÁTÉK, Minipolisz.
Related news
Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dm’s first 14-country sustainability report is now available: on the road to climate neutrality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Brands under the Christmas tree
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >LG’s new washing machines come with a microplastic filter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >