Fidelity: 2025 isn’t the year of AI yet
At the moment AI is more of a buzzword than a real profit driver, but the technology could improve the financial results of companies this year, according to the Fidelity Analyst Survey.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/5.
AI is most likely to bring benefits in customer service and back-office automation, for instance by making call centres more efficient. In FMCG retail AI is mainly used to optimise pricing and promotions, but its efficiency gains aren’t yet clear. //
Related news
AI strategy: education in focus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas 2025: we start earlier, spend consciously and choose using AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SAP expands European sovereign cloud offering to drive AI advancements in the region
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >