Fidelity: 2025 isn’t the year of AI yet
At the moment AI is more of a buzzword than a real profit driver, but the technology could improve the financial results of companies this year, according to the Fidelity Analyst Survey.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/5.
AI is most likely to bring benefits in customer service and back-office automation, for instance by making call centres more efficient. In FMCG retail AI is mainly used to optimise pricing and promotions, but its efficiency gains aren’t yet clear. //
Related news
Bagels, stuffed cabbage and online scams – this could be the Christmas menu for many due to the rise in cybercrime
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How will AI continue to shape our lives? Seven areas to watch in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how humans and AI work together – the artificial intelligence revolution in the workplace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg prices up nearly one-third
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Layers of problems
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
