Fidelity: 2025 isn’t the year of AI yet
At the moment AI is more of a buzzword than a real profit driver, but the technology could improve the financial results of companies this year, according to the Fidelity Analyst Survey.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/5.
AI is most likely to bring benefits in customer service and back-office automation, for instance by making call centres more efficient. In FMCG retail AI is mainly used to optimise pricing and promotions, but its efficiency gains aren’t yet clear. //
Related news
In the age of AI, STEM professions are also future-proof
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >BNP Paribas Cardif: Hungarians are less afraid of losing their jobs to artificial intelligence this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wholesale 2025: growth under margin pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Eurostat: the number of guest nights spent in EU tourist accommodation establishments exceeded three billion in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >World Bread Day celebrated with a national charity event
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how PENNY’s opening hours will be on the October and November holidays
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >