Coop Switzerland saves food with sustainable private label
Coop Switzerland’s new sustainable private label, Nice-to-Save-Food, focuses on using food by-products, relying on previously neglected raw materials such as oat bran and okara from tofu and soya milk production, to create nutritious and versatile food products. Coop claims that this is the first initiative of its kind among Swiss retailers.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/4.
Related news
Kroger pumps up private label with new protein line
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The first 100 days, up to 70% discount – and 16.6 tons of food saved!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon Launches New Private-Label Food Brand In The US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ is puzzled by the government’s decision
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gergely Gulyás: margin reduction will remain until February 28th and will be expanded to include additional product lines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: The Hungarian economy is still performing modestly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
 
                     
                     
                     
					 
					 
					