IBM and L’Oréal develop sustainable formulations
IBM and L’Oréal are working together to develop sustainable and high-performance cosmetic products.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/4.
The parties will use IBM’s generative AI technology to develop a unique AI-based model, which will assist L’Oréal’s global research and innovation team of 4,000 scientists in creating consumer-focused products faster and more efficiently, generating less waste and using sustainable raw materials. //
Related news
The Magnum Ice Cream Company taps NotCo AI for product innovation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: credit card in just a minute – a new era in banking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI, unfair trade practices, public signals and HR cartels in the focus of competition authorities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The winners of the 2025 Retailer of the Year award have been announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Milk prices in Hungary at unprecedented highs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, the number of guests increased by 5.2 percent and guest nights by 3.1 percent compared to a year earlier
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >