Nébih surveyed the proportion of domestic food in stores
According to the survey, the share of domestic products in the stores of the 10 largest retail chains present in Hungary – primarily in international companies – fell, by about 70% in the most important food categories. In the case of fresh goods, domestic producers have retained their previous positions, but in the case of higher value-added products, half of the shelves are now occupied by foreign goods – agrarszektor.hu wrote. (agrarszektor.hu)
Related news
A collection of short stories was published by the Nébih’s Without a Remnant program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Climate change: a concern that is losing importance in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Growth in Germany’s Plant-Based Food Market Continues
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A collection of short stories was published by the Nébih’s Without a Remnant program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Successful collective support for Hungarian products – Agora 11
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In the age of AI, STEM professions are also future-proof
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >