Trademagazin > News and articles > Market News > Survey: Hungarians are used to strong customer authentication when it it is used to electronic payments
Survey: Hungarians are used to strong customer authentication when it it is used to electronic payments
🎧 Hallgasd a cikket:
The majority of Hungarians are accustomed to strong customer authentication, and 96 percent of the adult population with credit cards have already made purchases online, according to representative research by OTP Mobil and Visa, the findings of which were communicated to MTI in a statement on Monday.
Related news
New Visa data shows Europe’s Christmas markets have a major economic impact
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visa Black Friday elemzés: kiemelkedő vásárlási kedv és fokozott biztonság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New programme to support the digitalisation of Hungarian businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Egg prices up nearly one-third
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >You can now pay utility bills with qvik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
