British manufacturers are prepared for the rush of customers
Sales of toilet paper rose 23 percent last week in the UK, so manufacturers are preparing for the new measures now announced to further boost their retail turnover. The WEPA group, whose British member makes its own brand of toilet paper and kitchen paper towels for major chains such as Tesco, Sainsbury’s and Asda, says they have learned from the spring experience. (origo)
Related news
Tesco’s turnover increased in the first half of the financial year, sales in the Central European business also improved
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >UK Department of Agriculture recognises Hungary’s freedom from foot-and-mouth disease
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon to invest $54 billion in Britain over next three years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Euromonitor International unveils Global Consumer Trends for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Weak average walnut harvest: Hungary may need imported walnuts by Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most retail companies have been forced to pay with ransomware, survey finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

