British manufacturers are prepared for the rush of customers
Sales of toilet paper rose 23 percent last week in the UK, so manufacturers are preparing for the new measures now announced to further boost their retail turnover. The WEPA group, whose British member makes its own brand of toilet paper and kitchen paper towels for major chains such as Tesco, Sainsbury’s and Asda, says they have learned from the spring experience. (origo)
Related news
Nestlé invests GBP 28m in British instant coffee factory
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco’s turnover increased in the first half of the financial year, sales in the Central European business also improved
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >UK Department of Agriculture recognises Hungary’s freedom from foot-and-mouth disease
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
László Pekó: “Coop isn’t just a network, it is a way of life – and has been for 30 years”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Retailer of the Year award announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: significant price drop in the pork market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
