Extrakomlós újdonság a Borsoditól
Idén a Borsodi Sörgyár egy igazán új termékkel szerette volna megörvendeztetni a hazai sörkedvelőket, az eredmény pedig még talán a sörfőző mestereket is meglepte. Ez az izgalmas ízvilágú, de mégis könnyen fogyasztható sör, ami minden alkalomhoz jól passzol, nem más, mint a március végétől országszerte kapható, új Borsodi Hoppy.
A Borsodi Sörgyár márciustól elérhető termékújdonsága, a Borsodi Hoppy az úgynevezett hoplagerek közé tartozik. Vagyis olyan világos sör, ami bátrabb komlóhasználatával nemcsak keserűséget, hanem aromákat is visz a sörbe. Különleges kombinációja a könnyen fogyasztható üde lager és az erősebben komlózott felső erjesztésű söröknek.
Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője az újdonságról elmondta:
„Rendkívül büszkék vagyunk a Borsodi Hoppy-ra, ezzel az új sörünkkel egy új időszak veszi kezdetét a Borsodi Sörgyár életében. Az elmúlt két évben elsősorban a gyárunk fejlesztésére, a logisztikai rendszerünk megújítására és a kereskedelmi partnereinkkel folytatott közös munkára koncentráltunk. Ennek eredményeként pedig jelentősen növeltük gyárunk kapacitását és tavaly egy stagnáló piacon sikerült növekednünk. Egyszóval leraktuk az alapokat. Most erre a sikerre építkezve elérkezett az idő, hogy meglepjük a hazai sörkedvelőket egy különleges, mégis könnyen fogyasztható minden alkalomhoz illő sörrel.”
A Borsodi Sörgyár számára mindig is fontos volt, hogy hogy termékfejlesztései során a fogyasztói igények, és a vállalat hagyományos értékei mellett a hazai sörkultúra fejlesztését és a magas minőségű sörgyártást is szem előtt tartsa. A Borsodi Hoppy egy olyan sör, ami megfelel ezen szempontoknak. Hiszen a boltokban március végétől elérhető, könnyen fogyasztható, felfrissítően citrusos és komlósan kesernyés sör egy olyan különleges hopláger, amit a hazai fogyasztók az utóbbi években egyre inkább keresnek. A Borsodi Sörgyár ezt az igényt szeretné kiszolgálni új portfoliójával, melynek a Borsodi Hoppy az első tagja.
Related news
Anheuser-Busch InBev and Carlsberg are facing challenges due to weak quarterly results
The world’s top brewers, Anheuser-Busch InBev (AB InBev) and Carlsberg,…
Read more >Diageo gives Guinness 0.0 a €30m boost
Drinks giant Diageo has declared its commitment to almost double…
Read more >One hundred percent Guinness, zero percent alcohol
Dry November starts with a surprise again, as Guinness 0.0…
Read more >More new products
Together, Nestlé and Tesco collected HUF 13 million for Magyar Élélmiszerbank
In the spring charity campaign realized by Nestlé and Tesco,…
Read more >The Etesd az Eszed school challenge, which educates on the basics of a sustainable lifestyle, is starting again!
Nestlé for Healthier Kids and Okos Doboz’s gap-filling joint health…
Read more >The winners of the Lidl food heroes competition have been announced
Lidl Hungary’s Food Heroes competition, organized by the discount chain…
Read more >