Experience, knowledge and capital from France
Hungexpo Zrt. is Hungary’s No.1 trade fair organiser. Gabriella Szántó, communications director of HUNGEXPO Vásár és Reklám Zrt. told our magazine that one of the reasons why their trade shows are so successful at regional level is the knowledge base, expertise and capital of the company’s French owner, GL events. The French company acquired majority ownership in Hungexpo in 2005. Since then they managed to bring more participants and visitors to their trade exhibitions every year.

Gabriella Szántó
communications director
HUNGEXPO
Related news
E.Leclerc moves into c-retail with bold expansion plan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The French government has initiated the suspension of Shein’s online store, while its first physical store has opened in Paris
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon France Teams Up With Auchan’s Chronodrive
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
AM: French-Hungarian cooperation for the future of European agriculture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A robot vacuum cleaner at home, and the latest top iPhone in Poland, lead the Black Friday top list
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: safe and conscious shopping during Black Friday, this is what shoppers should pay attention to
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
