Ocado to eliminate 27 tonnes of plastic waste a year from its private label range
Ocado is reviewing its private label product range. Ocado is revamping its 530-item product range to make its products and branding appear more appealing on screens. In addition to the distinctive colour change from green to purple, the main focus of the overhaul is to remove millions of packing components and save 27 tonnes of plastic waste a year
Related news
Kroger cancels plans for additional CFC, will pay $350M to Ocado
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Oatly Is Launching A Ready-To-Drink Matcha Latte Oat Milk This Summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kroger turns to TikTok for private label inspiration
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
