Ocado to eliminate 27 tonnes of plastic waste a year from its private label range
Ocado is reviewing its private label product range. Ocado is revamping its 530-item product range to make its products and branding appear more appealing on screens. In addition to the distinctive colour change from green to purple, the main focus of the overhaul is to remove millions of packing components and save 27 tonnes of plastic waste a year
Related news
Oatly Is Launching A Ready-To-Drink Matcha Latte Oat Milk This Summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kroger turns to TikTok for private label inspiration
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI Launches Supermarket First Own-Label Aluminium Wine Bottle for Just £5.99
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Sustainable Future Awards were presented: the most outstanding sustainable companies and leaders of the year were recognized
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AgriTech InnoExpo 2025 – where innovation meets nature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
