End-of-year SIÓ campaign for children in need
Between 1 November and 31 December Hungary’s leading fruit juice company SIÓ-Eckes is using some of the revenue from the sales of certain SIÓ products (e.g. every 1-litre SIÓ fruit drink, Sió Start, Sió Vitatigirs, etc.) to buy fruits for poor children. Managing director Ágnes Kovács told: the campaign will ensure that children in need get enough vitamins in the winter period too.
//
Related news
Fruit juice market under pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >An everyday nutrient bomb
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Nagy: regular consumption of honey is a step towards a more livable future
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars named to TIME magazine’s list of the world’s best companies for 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >