Aldi Belgium’s energy drink begins European conquest
Since its launch in 2002 Aldi Belgium’s private label energy drink, Golden Power, has grown to become Belgium’s most popular and biggest drink brand.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/11.
Following the product’s success, Aldi Nord has decided to launch the brand in several other European countries by the end of 2025, including Germany, France, Spain, Portugal and Poland. Golden Power is currently available in five flavours
Related news
Bread and wine for 399 forints, mulled wine for 450 forints: ALDI opens its own downtown Christmas market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Private labels make plant-based alternatives cheaper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Belgium’s Colruyt Group launches data protection initiative
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg prices up nearly one-third
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Layers of problems
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
