Consumer confidence increased in Germany
Experts expected stagnaton, but the German consumer confidence has risen, according to a survey published by GfK on Thursday.
The Nuremberg Market Research Institute’s consumer mood index in February was 11 points, the highest since since October 2001, after the 10.8 points of January and 10.7 points of December.
Experts expected the same value as in January.
The sub-index of income expectations increased from 54.3 to 56.8 points, and the willingness to purchase sub-index improved from 57.1 to 60.4 points. (MTI)
Related news
Retail sales in Germany slow down in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Radeberger Group to distribute Estrella in Germany next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Edeka remains Germany’s favorite grocery retailer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
European Rabbit Meat Days on October 4-5, 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New CFO at Bonafarm Group
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Security remains the most important factor in online shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >