Consumer confidence increased in Germany
Experts expected stagnaton, but the German consumer confidence has risen, according to a survey published by GfK on Thursday.
The Nuremberg Market Research Institute’s consumer mood index in February was 11 points, the highest since since October 2001, after the 10.8 points of January and 10.7 points of December.
Experts expected the same value as in January.
The sub-index of income expectations increased from 54.3 to 56.8 points, and the willingness to purchase sub-index improved from 57.1 to 60.4 points. (MTI)
Related news
Retail sales in Germany fell in October
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Germans Open to AI Agents in Shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Rewe Tests Autonomous Delivery Vehicles in Bochum
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: retail turnover in October exceeded the same period of the previous year by 3.1 percent and the previous month by 0.5 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tradition and innovation characterize this year’s Christmas candy market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
