Consumer confidence has become stronger in the world’s largest economy
Consumer confidence increased in the United States, the Conference Board index improved, after two months it rose again to nearly 18 years in April.
The Conference Board’s nonprofit economic research institute announced on Tuesday that the consumer confidence index rose to 128.7 points in April from the 127 points of March. In February, the index stood at 130 points, which was the highest level since 2000 November. (MTI)
Related news
A digital milestone in the life of Ahold Delhaize USA
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Trump’s tariff cuts could reshape the global food market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Hungarian companies can prepare for the new global trade order
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian Product is 20 years old – a reliable compass in the domestic FMCG sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sunday lockdowns may return in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

