Consumer confidence decreased strongly in the US
After a slight decline of october, consumer confidence deteriorated sharply in the United States in November – the Conference Board economic research institute announced on Tuesday.
The CCI (Consumer Confidence Index) fell from 99.1 points to 90.4 points in November. Analysts expected a slight improvement of 99.5 points.
The respondents are less optimistic in terms of the outlook for the labor market, in terms of business perceptions they do not expect a substantial change. (MTI)
Related news
Trump’s tariff cuts could reshape the global food market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Hungarian companies can prepare for the new global trade order
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >US consumer sentiment deteriorated significantly in November, according to a University of Michigan survey
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

