🎧 Hallgasd a cikket:
The highly functional brand message of enviga – boosting metabolism – is conveyed by using a windmill, a unique creative tool which symbolises natural freshness and constantly changing energy levels. Enviga is intended for youthful, active consumers who want to lead a balanced lifestyle.
Agency: Starcom
Customer: Coca-Cola Magyarország Kft.
Product: enviga
Apperance: Klub, TV2, Film+, Cool, AXN, Spektrum, National Geographic, Vital TV
Period: 16 March–3 May
Related news
More related news >
Related news
MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >From Maklár to the stars: the journey of space chocolate
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is organizing an exclusive customer party in one of its Budapest stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >