🎧 Hallgasd a cikket:
    
    
    
    
    
    
    
  
  The highly functional brand message of enviga – boosting metabolism – is conveyed by using a windmill, a unique creative tool which symbolises natural freshness and constantly changing energy levels. Enviga is intended for youthful, active consumers who want to lead a balanced lifestyle.
Agency:	Starcom
Customer:	Coca-Cola Magyarország Kft.
Product:	enviga
Apperance:	Klub, TV2, Film+, Cool, AXN, Spektrum, National Geographic, 	Vital TV
Period:	16 March–3 May
Related news
			
				More related news >			
                                
		Related news
Lidl’s new campaign celebrates customers’ favorites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cheese prices hit three-year low: ALDI cuts prices again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR shoppers help 1,800 children to start the school year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
					
					
					
