eNet: TV watching habits are changing
The online contents and smart devices can put an end to the golden ages of traditional TV watching – according to the joint survey of eNet Internetkutató és Tanácsadó Kft. (eNet Internet Research and Consulting Ltd.) and Telekom.
According to the latest version of the “Report on the Internet Economy,” research series we not only look the television broadcasting in real time, but we record and watch back them, we borrow movies online and visit video sharing sites.
What's more, a TV-set is no longer necessary for the TV experience – the research states: 80 percent of the adult netizens are watching movies, videos on other devices. Through the use of mobile Internet, by using smart phones and tablets it is possible to watch TV anytime anywhere. (MTI)
Related news
PwC: Average holiday spend set to drop 5% this year — biggest decline in five years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Website speed, design, security key for online shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Half of Europe’s shoppers are incognito
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coffee prices are falling, can it be cheaper here too?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MMSZ Green Club meeting at Danone: sustainable operations in practice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Faster, greener, smarter – today’s minimum requirements in FMCG transport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >