eNet: TV watching habits are changing
The online contents and smart devices can put an end to the golden ages of traditional TV watching – according to the joint survey of eNet Internetkutató és Tanácsadó Kft. (eNet Internet Research and Consulting Ltd.) and Telekom.
According to the latest version of the “Report on the Internet Economy,” research series we not only look the television broadcasting in real time, but we record and watch back them, we borrow movies online and visit video sharing sites.
What's more, a TV-set is no longer necessary for the TV experience – the research states: 80 percent of the adult netizens are watching movies, videos on other devices. Through the use of mobile Internet, by using smart phones and tablets it is possible to watch TV anytime anywhere. (MTI)
Related news
Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Climate change: a concern that is losing importance in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cautious optimism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Metro opens new logistics centre near Bucharest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Müller expands use of AI for shelf placement and pricing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon Launches New Private-Label Food Brand In The US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >