Cosmetics are the new star of e-commerce
At the moment there is no company in the e-commerce top 10 that only sells cosmetic products, this may change in 2016 – revealed a survey conducted by Avon. Ákos Boruzs, digital manager of Avon revealed that they had performed beyond expectation in 2015. He thinks 2016 will be even better for the company, with social media and mobile devices starting to play a more important role in sales.
Related news
EuroCommerce: ‘parcel tax should be EU-wide’
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI will accelerate the end of brick and mortar’s reign: Amazon CEO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-commerce balance in the red
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Many domestic companies have digitalized their operations with Wolt, with shops and restaurants joining the platform mainly due to extra orders
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Students can solve a real manufacturing problem at Intersnack’s first engineering competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >10 new things that Hungarian revolutionaries may receive in the near future
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


