Syngenta’s modern paradise demonstration center in the Netherlands has been completed
Syngenta’s new modern paradise showroom in the Netherlands has been built. The Tomato Vision intends to be an important research base, meeting point and knowledge center for partners thinking about tomato variety selection in the future.
Tomato varieties of the future will be bred
Built in one year in Maasland, the center, which also accommodates tomato breeding and various events, has a 14,000-square-meter, high-tech greenhouse where approximately 800 new tomato varieties are tested and selected according to individual market needs.
Related news
Syngenta’s sustainability program reaches a new level in Dióskál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR Hungary continues to modernize its stores – 1.5 billion forint investment in Győr and Erdőkertes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Panasonic expands heat pump production in Europe with 320 million euros investment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Rossmann returns home with new accolades from the Retailer of the Year and Symbol of Sustainability competitions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Syngenta’s sustainability program reaches a new level in Dióskál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The environmental project of the Mercedes-Benz Factory in Kecskemét was awarded two prizes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >