Syngenta’s modern paradise demonstration center in the Netherlands has been completed
Syngenta’s new modern paradise showroom in the Netherlands has been built. The Tomato Vision intends to be an important research base, meeting point and knowledge center for partners thinking about tomato variety selection in the future.
Tomato varieties of the future will be bred
Built in one year in Maasland, the center, which also accommodates tomato breeding and various events, has a 14,000-square-meter, high-tech greenhouse where approximately 800 new tomato varieties are tested and selected according to individual market needs.
Related news
Nestlé invests GBP 28m in British instant coffee factory
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A SPAR tovább fejleszt: több mint egymilliárdos modernizációval nyílt újra két budapesti szupermarket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ferrero Invests €140m In Spanish Ice-Cream Plant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Holiday shopping rush: Prices in domestic stores are updated within seconds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Hungarians prepare for holiday shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The big winners of Hungarian e-commerce are the customers: GLS and DPD have signed a strategic partnership for even more flexible package collection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

