Autumn poultry consumption campaign starts
In November the Ministry of Agriculture, the Agricultural Marketing Centre (AMC) and the Poultry Product Council (BTT) launched a campaign to popularise poultry consumption. The activity informs consumers about the many different ways protein-rich poultry meat can be prepared. Billboards will be placed at 140 locations in the countryside and 200 places in Budapest, plus radio spots and online ads will also be used.
//
Related news
AKI: the volume of live animal slaughter increased in the first half of the year, except for poultry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EU poultry meat imports rebound in Q1 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >China lifts ban on Argentine poultry imports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Réka Rubint: “Only one thing tires me: resting…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Food Summit” a huge success at the 82nd OMÉK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TOP 50 Marketing and TOP 50 PR Leaders: New Stars and Returning Big Names
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >