Autumn poultry consumption campaign starts
In November the Ministry of Agriculture, the Agricultural Marketing Centre (AMC) and the Poultry Product Council (BTT) launched a campaign to popularise poultry consumption. The activity informs consumers about the many different ways protein-rich poultry meat can be prepared. Billboards will be placed at 140 locations in the countryside and 200 places in Budapest, plus radio spots and online ads will also be used.
//
Related news
NAK: Despite the bird flu epidemic, there will be no shortage of goose liver
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Strengthening breeding and deepening cooperation can give impetus to domestic goose production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Poultry and egg prices continue to rise – consumers can expect permanently high prices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Holiday opening hours at PENNY
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There is still room for growth in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
