A campaign to promote apple consumption has been launched
In the pandemic situation, farmers have also proved that they can supply the country with food, so it is important that customers choose succulent domestic fruit, which also supports the well-being and economic growth of Hungarian producers – Tarpataki Tamás, Deputy Secretary of State for Agricultural Markets said at the campaign’s press conference on Thursday at the Neighbors Market in Budafok. (MTI)
Related news
Drought anxiety in agriculture: corn, potatoes and apples are most at risk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HUN-REN: This year’s drought may mainly affect the yield of corn, potatoes and apples
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Apple season begins in Poland – limited supply, rising prices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Margin freeze: prices of hundreds of products have decreased, the government may expand the scope
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Labour market trends in grocery retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Changing meat market: more cattle and pigs, less poultry processed in the first half of 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >