The new national campaign of the Hungarian Tourism Agency was launched
The Hungarian Tourism Agency (MTÜ) launched its autumn domestic traffic promotion campaign with a new digital platform – the MTÜ told MTI on Tuesday.
In the campaign, MTÜ traditionally cooperates with the Association of Hungarian Hotels and Restaurants. The affiliated partners awaits the guests with Hello Autumn! special offers and discounts.
The hellomagyarorszag.hu website has created a map based digital interface optimized for smartphone, where markers, so-called PINs, indicate attractions and experiences. (MTI)
Related news
Visit Hungary: almost 80 awards presented at the Flowering Hungary Awards Ceremony
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary: hundreds of thousands of travelers spent the autumn break in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KTH: Kisfaludy Tourism Credit Center’s loan interest rates have been reduced to 2.5 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A return to the basics of classic bar culture: the Lazy Lion bar has opened in Adria Palace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Avokadó van és lesz! – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Kókuszfarm to table – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

