The new national campaign of the Hungarian Tourism Agency was launched
The Hungarian Tourism Agency (MTÜ) launched its autumn domestic traffic promotion campaign with a new digital platform – the MTÜ told MTI on Tuesday.
In the campaign, MTÜ traditionally cooperates with the Association of Hungarian Hotels and Restaurants. The affiliated partners awaits the guests with Hello Autumn! special offers and discounts.
The hellomagyarorszag.hu website has created a map based digital interface optimized for smartphone, where markers, so-called PINs, indicate attractions and experiences. (MTI)
Related news
MSZÉSZ helps hotels with a new advisory program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary: continued growth in tourist traffic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MTÜ: almost 800 thousand people participated in the St. Stephen’s Day celebrations in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Csodásmagyarország.hu has conducted a survey of the most beautiful viewpoints in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Egy ravioli, amit látni kell – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >