The consumer electronic complaints management platform was launched
The European Commission’s online dispute resolution (ODR) platform for consumer disputes was launched on 15 February 2016.
“The online platform, operated by the European Commission has also brought significant legal changes in terms of everyday business practices” – Torsten Braner, lawyer of the Taylor Wessing e | n | w | c law firm informs.
The platform can be accessed at http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Related news
Ryanair fined €256 million in Italy, airline to appeal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Comprehensive Advent Food Safety Inspection Results
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In Croatia, the price of a holiday basket this year will be about ten percent higher than last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The New Year’s Eve fireworks fair is back: temporary sales will start in department store parking lots at the end of December
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The first Eastern European non-alcoholic beer turns 50
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sausage: pork prices are already going down, but they won’t be cheaper in stores – a significant correction may come in the spring at the earliest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

