The consumer electronic complaints management platform was launched
The European Commission’s online dispute resolution (ODR) platform for consumer disputes was launched on 15 February 2016.
“The online platform, operated by the European Commission has also brought significant legal changes in terms of everyday business practices” – Torsten Braner, lawyer of the Taylor Wessing e | n | w | c law firm informs.
The platform can be accessed at http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Related news
NKFH: crayfish tails contaminated with metal fragments have been recalled from circulation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: almost 1,400 consumer complaints were received by the consumer protection authority in half a year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Consumer Protection Authority inspected taxis, entertainment venues and restaurants
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Only old people quit, Generation Z just doesn’t do it anymore
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >