The consumer electronic complaints management platform was launched
The European Commission’s online dispute resolution (ODR) platform for consumer disputes was launched on 15 February 2016.
“The online platform, operated by the European Commission has also brought significant legal changes in terms of everyday business practices” – Torsten Braner, lawyer of the Taylor Wessing e | n | w | c law firm informs.
The platform can be accessed at http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Related news
NKFH: mung beans recalled by distributors due to pesticide content exceeding the limit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The hand luggage war has reached Brussels – the foundations of the low-cost model are in danger
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Seven-point consumer protection action plan announced at NKFH conference
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Turmoil in the tubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Margin reduction extended to new products – in-store price restrictions remain in place until the end of February
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

