The consumer electronic complaints management platform was launched
The European Commission’s online dispute resolution (ODR) platform for consumer disputes was launched on 15 February 2016.
“The online platform, operated by the European Commission has also brought significant legal changes in terms of everyday business practices” – Torsten Braner, lawyer of the Taylor Wessing e | n | w | c law firm informs.
The platform can be accessed at http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Related news
Spot checks: focus on displaying promotional prices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TEDi store chain recalls flower-patterned glass cups due to risk of lead and cadmium leaching
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: the authority seized more than 1,500 boxes of fake dietary supplements
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The deer-rooing season has begun in Hungarian forests
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The amount of domestic game meat sold and intended for own consumption in 2024/25 was 13 thousand tons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >