Cooperation agreement between the GVH and the Brand Association
The Hungarian Competition Authority (GVH) and the Brand Association have signed a co-operation agreement to promote the strengthening of the approach that respect the laws and ethical standards in economic competition – the two organizations told MTI on Tuesday.
According to the joint communiqué of the Hungarian Competition Authority (GVH) and the Brand Association cooperation agreement records the framework of continuous professional dialogue and mutual communication activities. (MTI)
Related news
You can save a lot with Árfigyelő in the last days before Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Importers’ pricing practices in the focus of the GVH
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH: Artificial intelligence will also transform competitive conditions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg prices up nearly one-third
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >You can now pay utility bills with qvik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
