Cooperation agreement between the GVH and the Brand Association
The Hungarian Competition Authority (GVH) and the Brand Association have signed a co-operation agreement to promote the strengthening of the approach that respect the laws and ethical standards in economic competition – the two organizations told MTI on Tuesday.
According to the joint communiqué of the Hungarian Competition Authority (GVH) and the Brand Association cooperation agreement records the framework of continuous professional dialogue and mutual communication activities. (MTI)
Related news
GVH investigation: the start of a first-year student’s school year could have cost up to one hundred thousand forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Csaba Balázs Rigó: artificial intelligence is a competitiveness factor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH: When shopping online, everyone should only order from trusted web stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Radeberger Group to distribute Estrella in Germany next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ikea launches food scrap recycling pilot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >