Cooperation agreement between the GVH and the Brand Association
The Hungarian Competition Authority (GVH) and the Brand Association have signed a co-operation agreement to promote the strengthening of the approach that respect the laws and ethical standards in economic competition – the two organizations told MTI on Tuesday.
According to the joint communiqué of the Hungarian Competition Authority (GVH) and the Brand Association cooperation agreement records the framework of continuous professional dialogue and mutual communication activities. (MTI)
Related news
Clothes come online, profits go out – the Hungarian online fashion market is in foreign hands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Handbook for ethical influencers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lex trappist – lex cucumber
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Loyalty reloaded – who is going to win the loyalty war in 2025?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo taps into protein boom with 3 beverage innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >