Cappy has three collections this year
Cappy’s “The taste of benefaction is good” campaign aims to draw people’s attention to the importance of giving and to increase gifting spirit and dispelling any doubts that may arise against foundations. As part of the initiative, 3 organizations can be supported for 3 months in 3 different ways, requiring merely gestational good deeds from consumers.
Good deeds for Cappy is about the tiny attention that can be shared with us, which expresses our care, brings us closer together and creates positive changes in our lives, so the brand considers its important to encourage everyone to make little good deeds every day.
Related news
Two special food products will be placed under a new tariff heading
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how the Hungarian soft drink market developed in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Cappy’s new lemonade, Cappy Berry Mix Zero, refreshes summer weekdays
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl launches its first mobile store in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shell Hungary’s management has been renewed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The historic first series of Unicum Trezor XO will now be available for the last time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >