Lidl sells more and more healthy food products
Adapting to the changing consumer needs, Lidl Hungary pays special attention to customers on healthy special diets. As a result, over the past year, the chain's unique product portfolio steadily expanded in the past one and a half year.
In this context, the number of Hungarian suppliers increased by 68 percent, and the amount of healthy food products also increased by 45 percent.
Nearly two-thirds of the Hungarian population confessed that they are paying attention to nutrition at some level, and more and more people are choosing special diet, for example, due to food intolerance.
Related news
Lidl Boosts Investments In Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl launches new international campaign with a clear message
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI SÜD Reveals Its Food Range is Now 56.4% Plant-Based
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pepco’s rival has arrived: Action opens store in Romania
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Several mugs recalled due to heavy metal leaching
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Toxic Waste brand flavored popsicles recalled due to high glycerin content
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >