Lidl sells more and more healthy food products
Adapting to the changing consumer needs, Lidl Hungary pays special attention to customers on healthy special diets. As a result, over the past year, the chain's unique product portfolio steadily expanded in the past one and a half year.
In this context, the number of Hungarian suppliers increased by 68 percent, and the amount of healthy food products also increased by 45 percent.
Nearly two-thirds of the Hungarian population confessed that they are paying attention to nutrition at some level, and more and more people are choosing special diet, for example, due to food intolerance.
Related news
Lidl UK’s plant-based sales are booming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Schwarz Group to Significantly Reduce Virgin Plastic Use by 2030
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl’s new campaign celebrates customers’ favorites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Production has started at Magna’s new Vecsés plant – the investment will create hundreds of jobs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PENNY wins the Energy Efficient Company award again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >One of the most significant sale periods of the year has begun at Auchan!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


