An all-European adventure can be directed through Pepsi’s interactive Facebook reality
For the first time, the participants in the game can shape and guide events and accompany the protagonist of Pepsi’s latest campaign to travel across Europe to the UEFA Champions League cardiff finals to get to know the world of football.
With the unique initiative, gamers can decide every day, the way and route of the journey, while challenging Pepsi traveler Saiid (Süveg Márk, founder of the Akkezdet Phiai band) to exciting challenges.
For the interactive Facebook reality, small videos will also be made featuring the game.
Related news
PepsiCo launching prebiotic versions of its namesake soda
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Szentkirályi brought the production of Pepsi products back to Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pepsi production returns to Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The state banned the purchase of Alföldi Tej
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Jack Ma is back at the forefront of Alibaba – AI development could boost the company
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fashion Show, unique color advice, sneaker design in the Allee autumn event offer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >