An all-European adventure can be directed through Pepsi’s interactive Facebook reality
For the first time, the participants in the game can shape and guide events and accompany the protagonist of Pepsi’s latest campaign to travel across Europe to the UEFA Champions League cardiff finals to get to know the world of football.
With the unique initiative, gamers can decide every day, the way and route of the journey, while challenging Pepsi traveler Saiid (Süveg Márk, founder of the Akkezdet Phiai band) to exciting challenges.
For the interactive Facebook reality, small videos will also be made featuring the game.
Related news
PepsiCo launching prebiotic versions of its namesake soda
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Szentkirályi brought the production of Pepsi products back to Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pepsi production returns to Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Tesco announced an astonishing amount: it returned 12 billion forints worth of Clubcard coupons and vouchers to its loyal customers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan can double the 30,000 forint value of food vouchers for pensioners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pepco has been present in Hungary for ten years – expansion continues
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >