An educational campaign was launched to promote conscious alcohol consumption
The Hungarian Alcohol Industry Association and the Product Council, with the support of spiritsEUROPE, will continue their education campaign this summer in order to encourage adults to consume alcohol consciously. Marci Miskovits and Dávid Katz will join the Minimum Alcohol, Maximum Enjoyment campaign running in the summer of 2022 with their own video content, so that the message can reach even more people: the maximum enjoyment can be achieved with minimum alcohol and the summer can be complete!
Related news
Quality comes at a price!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Industrial alcohol production is built on a broad raw material base – this is how use and consumption are changing in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pernod Ricard’s quarterly revenue drops
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The newest PENNY store opened in downtown Szolnok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another butter price cut: ALDI halved the prices of several popular butters this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The heritage of flavors, tradition and innovation – Stühmer’s story that sweetened Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

