An educational campaign was launched to promote conscious alcohol consumption
The Hungarian Alcohol Industry Association and the Product Council, with the support of spiritsEUROPE, will continue their education campaign this summer in order to encourage adults to consume alcohol consciously. Marci Miskovits and Dávid Katz will join the Minimum Alcohol, Maximum Enjoyment campaign running in the summer of 2022 with their own video content, so that the message can reach even more people: the maximum enjoyment can be achieved with minimum alcohol and the summer can be complete!
Related news
Industrial alcohol production is built on a broad raw material base – this is how use and consumption are changing in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pernod Ricard’s quarterly revenue drops
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-cigarettes, coffee, energy drinks – what do our teeth “say”?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas fish won’t be more expensive this year either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl maintains its success: It remains the most attractive workplace in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan takes Christmas flavors to a new level this year with premium products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

