Edeka Collaborates With WWF To Reduce Private-Label Ecological Footprint
German retailer Edeka and environmental protection organisation WWF have published a progress report, to document the ways in which the retailer is reducing the ecological footprint of its private-label products.
The focus of the report is on around 4,000 Edeka own-brand SKUs, which are undergoing revision to make them more environmentally friendly.
The cooperation between Edeka and WWF has been in place since 2009. (ESM)
Related news
Milestone in domestic energy policy: new package of recommendations supports sustainable solar and wind power plant developments
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Water table: water retention solutions in collaboration with nature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price Battle Around Milka Chocolate in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MediaMarkt welcomes a new leader
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The newest PENNY store opened in downtown Szolnok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
