Edeka Collaborates With WWF To Reduce Private-Label Ecological Footprint
German retailer Edeka and environmental protection organisation WWF have published a progress report, to document the ways in which the retailer is reducing the ecological footprint of its private-label products.
The focus of the report is on around 4,000 Edeka own-brand SKUs, which are undergoing revision to make them more environmentally friendly.
The cooperation between Edeka and WWF has been in place since 2009. (ESM)
Related news
Netto Marken-Discount Expands Retail Media Offering
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EDEKA Paschmann First German Retailer to Use Diebold Nixdorf’s AI-Powered Solution to Combat Shrink at Self-Checkout
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl to launch ‘Live Well’ logo linking health and sustainability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >