Edeka Collaborates With WWF To Reduce Private-Label Ecological Footprint
German retailer Edeka and environmental protection organisation WWF have published a progress report, to document the ways in which the retailer is reducing the ecological footprint of its private-label products.
The focus of the report is on around 4,000 Edeka own-brand SKUs, which are undergoing revision to make them more environmentally friendly.
The cooperation between Edeka and WWF has been in place since 2009. (ESM)
Related news
Edeka Wins German Sustainability Award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Edeka remains Germany’s favorite grocery retailer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Swiss Supermarkets Embrace Cryptocurrency Payments
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Vitamin shield against the cold – BioTechUSA organic vitamin family for the fall and winter months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: distributor recalls fermented black garlic due to unapproved pesticide content
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is what the households of the future will be like: large machines will take the burden off our shoulders
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >