Edeka Collaborates With WWF To Reduce Private-Label Ecological Footprint
German retailer Edeka and environmental protection organisation WWF have published a progress report, to document the ways in which the retailer is reducing the ecological footprint of its private-label products.
The focus of the report is on around 4,000 Edeka own-brand SKUs, which are undergoing revision to make them more environmentally friendly.
The cooperation between Edeka and WWF has been in place since 2009. (ESM)
Related news
Local Products Not Always Better for the Environment, Göttingen University Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Edeka Wins German Sustainability Award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Edeka remains Germany’s favorite grocery retailer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas fish won’t be more expensive this year either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl maintains its success: It remains the most attractive workplace in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan takes Christmas flavors to a new level this year with premium products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

