ECR=mozgalom a közös érdekekért
Az ECR (=Efficient Consumer Responce, hatékony reagálás a fogyasztóra) az FMCG-szektor vállalatainak közös testülete. Célja, hogy fórumot adjon az FMCG-piac szereplői számára a minél szorosabb együttműködésre, azzal a céllal, hogy a vállalatok hatékonyan reagáljanak a változó fogyasztói igényekre, és csökkentsék az ellátási lánc költségeit.
Az 1994-ben létrejött mozgalomnak 25 országban, köztük Magyarországon is van képviselete. A központi iroda Brüsszelben működik.
Az ECR-ben tevékenyen részt vesznek a világ legnagyobb kereskedelmi és gyártó vállalatai mellett kis- és közepes vállalkozások, szállítók és szolgáltatók is.
A munkabizottságok projektjei feltárják az együttműködés új területeit, a hatékonyság növelésének lehetőségeit – a fogyasztók igényeinek minél jobb, gyorsabb kielégítése érdekében, alacsony költségekkel. A nemzetközi tapasztalatcserét szolgálja, hogy a projektek leírása hozzáférhető az ECR Europe honlapján, a www.ecrnet.org címen.
A legutóbbi, berlini konferencián lejárt a korábbi társelnökök megbízatása. A kereskedelmi oldalt további két évre Dick Boer képviseli, a gyártói oldalt az új társelnök, Elio Leoni-Sceti, a Recktitt Benckiser európai elnöke. Ők ketten üdvözlik majd a következő, június 3–5-ig tartó, barcelonai konferencia résztvevőit.
Related news
Related news
Grupo Bimbo Acquires Balkan Bakery Group Don Don
Mexico’s Grupo Bimbo, the world’s largest bakery company, has acquired…
Read more >Sharp price competition and challenges in the Hungarian food industry
Serious price competition has developed on the Hungarian food market,…
Read more >Hungarian customers want a stress-free Christmas: they shop online in advance and spend over HUF 100,000 on gifts
Hungarians plan to spend more than HUF 100,000 on Christmas…
Read more >