ECR=mozgalom a közös érdekekért
Az ECR (=Efficient Consumer Responce, hatékony reagálás a fogyasztóra) az FMCG-szektor vállalatainak közös testülete. Célja, hogy fórumot adjon az FMCG-piac szereplői számára a minél szorosabb együttműködésre, azzal a céllal, hogy a vállalatok hatékonyan reagáljanak a változó fogyasztói igényekre, és csökkentsék az ellátási lánc költségeit.
Az 1994-ben létrejött mozgalomnak 25 országban, köztük Magyarországon is van képviselete. A központi iroda Brüsszelben működik.
Az ECR-ben tevékenyen részt vesznek a világ legnagyobb kereskedelmi és gyártó vállalatai mellett kis- és közepes vállalkozások, szállítók és szolgáltatók is.
A munkabizottságok projektjei feltárják az együttműködés új területeit, a hatékonyság növelésének lehetőségeit – a fogyasztók igényeinek minél jobb, gyorsabb kielégítése érdekében, alacsony költségekkel. A nemzetközi tapasztalatcserét szolgálja, hogy a projektek leírása hozzáférhető az ECR Europe honlapján, a www.ecrnet.org címen.
A legutóbbi, berlini konferencián lejárt a korábbi társelnökök megbízatása. A kereskedelmi oldalt további két évre Dick Boer képviseli, a gyártói oldalt az új társelnök, Elio Leoni-Sceti, a Recktitt Benckiser európai elnöke. Ők ketten üdvözlik majd a következő, június 3–5-ig tartó, barcelonai konferencia résztvevőit.
Related news
Related news
This year will truly be the year of data management
Although inflationary pressures eased a bit in 2024, consumers have…
Read more >DLA Piper Hungary / Omnibus proposal: necessary simplification or step back in sustainability efforts?
On February 26, the so-called Omnibus proposal aimed at simplifying…
Read more >Slow Food Deutschland criticises insect-as-food approach in Europe
Slow Food Deutschland has criticised the use of insects as…
Read more >