eMAG came up with a fashion store section
Az eMAG online áruház újabb mérföldkőhöz érkezett a Divatbolt szekció elindításával, amelyben több mint 600 ezer féle ruházati termék, cipő és kiegészítő vált elérhetővé. Az online vásárlási élmény fokozása érdekében az eMAG mostantól egyetlen, könnyen kezelhető felületen kínálja ezeket a termékeket, melyek közül sok az eMAG Genius előfizetők számára ingyenes szállítással érhető el.
A 2024 első hét hónapjának értékesítési adatai alapján az eMAG-on eladott divatcikkek 44 százaléka női, 42 százaléka férfi, míg 11 százaléka gyermekeknek szóló termék volt. A női cipők különösen népszerűek, míg a férfiak a divatkiegészítők piacán dominálnak.
Az új Divatbolt szekcióban a vásárlók számára elérhető termékek 85 százaléka az eMAG Genius jelvényt viseli, ami ingyenes szállítást és gyors visszaküldési lehetőséget biztosít. Az ügyfelek többsége a csomagautomatás vagy átvételi pontokon történő átvételt részesíti előnyben, ami tovább növeli a vásárlási élményt és kényelmet.
Related news
Brutal entry: Allegro is now present in the Hungarian e-commerce market
Polish e-commerce giant Allegro is stepping up its international expansion…
Read more >Deliveroo to be acquired by DoorDash in £2.9bn deal
Deliveroo is to be acquired by US rival DoorDash in…
Read more >Allegro realises EUR 2.6bn sales in 2024
Sales by Polish online marketplace Allegro grew by 7% to…
Read more >Related news
Saving money, searching online, hunting for deals – this is how Europe will shop in 2025
58% of European shoppers still don’t expect their purchasing power…
Read more >Hamburger picture 2025 – this is how Hungarians eat hamburgers
Hungary’s undisputed favourite is the beef burger – preferably loaded…
Read more >A campaign to encourage the consumption of Trappist cheese has been launched
The Ministry of Agriculture (MA) and the Agricultural Marketing Center…
Read more >