eMAG came up with a fashion store section
Az eMAG online áruház újabb mérföldkőhöz érkezett a Divatbolt szekció elindításával, amelyben több mint 600 ezer féle ruházati termék, cipő és kiegészítő vált elérhetővé. Az online vásárlási élmény fokozása érdekében az eMAG mostantól egyetlen, könnyen kezelhető felületen kínálja ezeket a termékeket, melyek közül sok az eMAG Genius előfizetők számára ingyenes szállítással érhető el.
A 2024 első hét hónapjának értékesítési adatai alapján az eMAG-on eladott divatcikkek 44 százaléka női, 42 százaléka férfi, míg 11 százaléka gyermekeknek szóló termék volt. A női cipők különösen népszerűek, míg a férfiak a divatkiegészítők piacán dominálnak.
Az új Divatbolt szekcióban a vásárlók számára elérhető termékek 85 százaléka az eMAG Genius jelvényt viseli, ami ingyenes szállítást és gyors visszaküldési lehetőséget biztosít. Az ügyfelek többsége a csomagautomatás vagy átvételi pontokon történő átvételt részesíti előnyben, ami tovább növeli a vásárlási élményt és kényelmet.
Related news
Domestic e-commerce can take a step forward: the global logistics giant is developing in Hungary too
Digital commerce is developing rapidly worldwide, and logistics solutions have…
Read more >Amazon hits back: responds to US tariff hike by canceling Chinese orders
A new chapter in the trade war in e-commerce –…
Read more >Bags are flooding in: 22 billion plastic packaging could go out of fashion by 2030
The cost of online clothes is not only a burden…
Read more >Related news
Easter long weekend: this is how store opening hours will be in 2025
Easter this year will bring significant changes to the opening…
Read more >Eurozone industrial production exceeded expectations in February
Eurozone industrial production rose more than expected in February, both…
Read more >Róbert Zsigó: the average effect of margin stops is almost twenty percent
As a result of the introduction of the margin freeze,…
Read more >