Mizse’s distributor is developing dynamically
Last year sales of Magyarvíz Kft. were three times bigger than the market average if the number of bottles sold is considered. The engine of growth was Mizse products, with their sales up 19 percent. 1.5-litre, still mineral waters – the branded products – are now marketed in robocop (rectangular) bottles. This is the result of a HUF 2.5-billion production development project. Commercial director Zoltán Balog told that this type of bottle is easier to transport and takes up about 20 percent less space. //
Related news
Mars invests €1 billion in the European Union
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Panattoni is developing a new logistics park in Mosonmagyaróvár, near the Austrian-Hungarian-Slovakian triple border
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lactalis sets out France capex programme
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Price increase intentions of companies are down, but…
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AM: Animal husbandry has almost doubled since the national government
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Drinking water pipe: asbestos cement or PVC? It doesn’t matter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >