Mizse’s distributor is developing dynamically
Last year sales of Magyarvíz Kft. were three times bigger than the market average if the number of bottles sold is considered. The engine of growth was Mizse products, with their sales up 19 percent. 1.5-litre, still mineral waters – the branded products – are now marketed in robocop (rectangular) bottles. This is the result of a HUF 2.5-billion production development project. Commercial director Zoltán Balog told that this type of bottle is easier to transport and takes up about 20 percent less space. //
Related news
Consider these things before buying an electric car
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Investment dumping is coming in the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé invests GBP 28m in British instant coffee factory
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: conscious shopping for peaceful holidays, consumer protection advice for the Christmas period
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to avoid the hassles of online shopping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
