Reversal instead of filling the digital gap
Digiméter has measured the digitalisation level of Hungarian small and medium-sized enterprises (SMEs).
This article is available for reading in Trade magazin 2024/5
The main index score was 40 on a scale of 100 – the score was also 40 in 2020 and 2021 and 41 in 2022 – indicating that there is still no sign of any significant change in the overall degree of digitalisation. Digimeter’s research director Róbert Pintér, an associate professor at Corvinus University told: the unfolding crisis hasn’t boosted efficiency-enhancing digitalisation, instead of this companies have returned to tried and tested, typically non-digital solutions. //
Related news
NGM: fixed 3 percent SME loan launched on October 6
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MKIK helps businesses prepare for cybersecurity at events
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Yettel: New, flexible business tariff family and digital app for SMEs – adapted to the changing economic environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Inflation: stagnation instead of expected increase – 4.3% annual rate, 3.9% core inflation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Hungary received a prestigious professional recognition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Spar expanded its store network with an investment of 1.7 billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >