Diego: intensive expansion and stylish new interiors
One of the largest franchise network of the region, the Diego continues to expand its domestic partner range and starts an intensive expansion abroad.
Until 2020 the company will double the number its stores in Romania and Slovakia. The group is planning a 16 percent sales increase in 2017 and within four years a 80 percent increase in turnover. New and trendy interiors were also added to the successful and well-known brand’s offerings.
Related news
Research shows that the lack of personal belongings increases anxiety
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DIEGO starts 2025 with optimistic plans
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Positive PR became DIEGO’s official PR agency
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Temu model is at a turning point: extra-cheap online imports may become more expensive from 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Food Bank is putting together 44,000 food packages from the proceeds of ALDI’s first Advent market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to prepare for the holidays with your four-legged friend
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
