Diego: intensive expansion and stylish new interiors
One of the largest franchise network of the region, the Diego continues to expand its domestic partner range and starts an intensive expansion abroad.
Until 2020 the company will double the number its stores in Romania and Slovakia. The group is planning a 16 percent sales increase in 2017 and within four years a 80 percent increase in turnover. New and trendy interiors were also added to the successful and well-known brand’s offerings.
Related news
Research shows that the lack of personal belongings increases anxiety
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DIEGO starts 2025 with optimistic plans
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Positive PR became DIEGO’s official PR agency
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
We spend record amounts during Black Friday sales, wage transparency is more than compliance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl employees received the Grand Prize for Hungarian Commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Survey: 98 percent of Hungarians use the cashback system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

