Diego: intensive expansion and stylish new interiors
One of the largest franchise network of the region, the Diego continues to expand its domestic partner range and starts an intensive expansion abroad.
Until 2020 the company will double the number its stores in Romania and Slovakia. The group is planning a 16 percent sales increase in 2017 and within four years a 80 percent increase in turnover. New and trendy interiors were also added to the successful and well-known brand’s offerings.
Related news
DIEGO starts 2025 with optimistic plans
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Positive PR became DIEGO’s official PR agency
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >IKEA’s new collection brings Swedish nature into our homes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >