Csúcsot döntött a Walmart online élelmiszer-kereskedelmi részesedése
A második negyedévben a Walmart a teljes amerikai online élelmiszer-értékesítés közel 36%-át adta, ami új rekord a kiskereskedő számára: az egy évvel korábbihoz képest 5 százalékponttal magasabb részesedést jelent – derül ki a Brick Meets Click által készített és a Mercatus által támogatott új jelentésből.
A Walmart 2023. második negyedéves élelmiszer e-kereskedelmi eladásai a harmadik egymást követő negyedévben múlták felül a kiskereskedő fizikai üzletekben elért részesedését.
– Az árinfláció és a COVID miatt nyújtott pénzügyi támogatások kivezetésének együttes hatása a vásárlókat értékalapú vásárlásra késztette, hiszen a vásárlóerőre továbbra is jelentős nyomás helyeződik – mondta el David Bishop, a Brick Meets Click partnere.
Related news
Walmart continues to bolster pharmacy, opens largest yet prescription processing facility
The retailer has also seen 10% volume growth via its…
Read more >Walmart cuts 1,500 corporate jobs
Calling it a restructuring effort, Walmart plans to eliminate 1,500…
Read more >Kraft Heinz To Invest $3bln In Upgrading US Manufacturing
Kraft Heinz is spending $3 billion to upgrade its US…
Read more >Related news
Viktor Orbán: we will introduce margin reduction for new products as well, if necessary
The margin regulation must be maintained because people must be…
Read more >Healthy meat products rich in fiber and protein have been developed in Debrecen
A new product line consisting of health-promoting, fiber- and protein-rich…
Read more >German retail sales fell month-on-month in April
In Germany, retail sales fell by 1.1 percent in real…
Read more >