Csúcsot döntött a Walmart online élelmiszer-kereskedelmi részesedése
A második negyedévben a Walmart a teljes amerikai online élelmiszer-értékesítés közel 36%-át adta, ami új rekord a kiskereskedő számára: az egy évvel korábbihoz képest 5 százalékponttal magasabb részesedést jelent – derül ki a Brick Meets Click által készített és a Mercatus által támogatott új jelentésből.
A Walmart 2023. második negyedéves élelmiszer e-kereskedelmi eladásai a harmadik egymást követő negyedévben múlták felül a kiskereskedő fizikai üzletekben elért részesedését.
– Az árinfláció és a COVID miatt nyújtott pénzügyi támogatások kivezetésének együttes hatása a vásárlókat értékalapú vásárlásra késztette, hiszen a vásárlóerőre továbbra is jelentős nyomás helyeződik – mondta el David Bishop, a Brick Meets Click partnere.
Related news
L’Oreal to push for tariff exemption as US market improves
L’Oreal warned on Tuesday that the EU’s trade deal with…
Read more >Candy giant Mars to invest $2 billion more in US manufacturing through 2026
Candy and snacks giant Mars on Tuesday announced plans to…
Read more >PepsiCo launching prebiotic versions of its namesake soda
The colas will debut online this fall and in stores…
Read more >Related news
EU Sees 2% Growth In Ice Cream Production In 2024: Eurostat
Ice cream production in the EU increased by 2% year-on-year…
Read more >Oatly Is Launching A Ready-To-Drink Matcha Latte Oat Milk This Summer
Oatly is the latest plant-based milk brand to launch a…
Read more >The Hungarian Central Statistical Office (KSH) reported better-than-expected GDP data
In Q2 2025, Hungary’s GDP figures published by the HCSO…
Read more >