Csúcsot döntött a Walmart online élelmiszer-kereskedelmi részesedése
A második negyedévben a Walmart a teljes amerikai online élelmiszer-értékesítés közel 36%-át adta, ami új rekord a kiskereskedő számára: az egy évvel korábbihoz képest 5 százalékponttal magasabb részesedést jelent – derül ki a Brick Meets Click által készített és a Mercatus által támogatott új jelentésből.
A Walmart 2023. második negyedéves élelmiszer e-kereskedelmi eladásai a harmadik egymást követő negyedévben múlták felül a kiskereskedő fizikai üzletekben elért részesedését.
– Az árinfláció és a COVID miatt nyújtott pénzügyi támogatások kivezetésének együttes hatása a vásárlókat értékalapú vásárlásra késztette, hiszen a vásárlóerőre továbbra is jelentős nyomás helyeződik – mondta el David Bishop, a Brick Meets Click partnere.
Related news
Private brands make record gains in first half of year
Private label products reached new heights in the first half…
Read more >Target kicks off back-to-school season with emphasis on value
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Read more >Lab-grown meat business Upside Foods to cut jobs
The cultivated-meat producer cited “an uncertain macroenvironment” for the cuts.…
Read more >Related news
Company trend in 2024: a more positive half-year, but still a negative message
The lowest number of companies in the last five years…
Read more >The Hungarian Marketing Association for the supply of the profession
The Hungarian Marketing Association is actively working for the future…
Read more >Tetra Pak has announced that Alex Henriksen will be the managing director of the Eastern European region
Tetra Pak, one of the world’s leading food processing and…
Read more >