Csúcsot döntött a Walmart online élelmiszer-kereskedelmi részesedése
A második negyedévben a Walmart a teljes amerikai online élelmiszer-értékesítés közel 36%-át adta, ami új rekord a kiskereskedő számára: az egy évvel korábbihoz képest 5 százalékponttal magasabb részesedést jelent – derül ki a Brick Meets Click által készített és a Mercatus által támogatott új jelentésből.
A Walmart 2023. második negyedéves élelmiszer e-kereskedelmi eladásai a harmadik egymást követő negyedévben múlták felül a kiskereskedő fizikai üzletekben elért részesedését.
– Az árinfláció és a COVID miatt nyújtott pénzügyi támogatások kivezetésének együttes hatása a vásárlókat értékalapú vásárlásra késztette, hiszen a vásárlóerőre továbbra is jelentős nyomás helyeződik – mondta el David Bishop, a Brick Meets Click partnere.
Related news
Diageo spices up Captain Morgan cocktails
The brand best known for its spiced rum is leaning…
Read more >Starbucks shakes up RTD lineup with energy drinks
The world’s largest coffee chain is seeking a bigger slice…
Read more >Social media replaces search engines as key shopping, discovery tool
Platforms like TikTok and Douyin are growing rapidly. Nearly half…
Read more >Related news
Easter long weekend: this is how store opening hours will be in 2025
Easter this year will bring significant changes to the opening…
Read more >Eurozone industrial production exceeded expectations in February
Eurozone industrial production rose more than expected in February, both…
Read more >Róbert Zsigó: the average effect of margin stops is almost twenty percent
As a result of the introduction of the margin freeze,…
Read more >