Csúcsot döntött a Walmart online élelmiszer-kereskedelmi részesedése
A második negyedévben a Walmart a teljes amerikai online élelmiszer-értékesítés közel 36%-át adta, ami új rekord a kiskereskedő számára: az egy évvel korábbihoz képest 5 százalékponttal magasabb részesedést jelent – derül ki a Brick Meets Click által készített és a Mercatus által támogatott új jelentésből.
A Walmart 2023. második negyedéves élelmiszer e-kereskedelmi eladásai a harmadik egymást követő negyedévben múlták felül a kiskereskedő fizikai üzletekben elért részesedését.
– Az árinfláció és a COVID miatt nyújtott pénzügyi támogatások kivezetésének együttes hatása a vásárlókat értékalapú vásárlásra késztette, hiszen a vásárlóerőre továbbra is jelentős nyomás helyeződik – mondta el David Bishop, a Brick Meets Click partnere.
Related news
Barilla debuts Al Bronzo collection
Barilla has announced the return of its Al Bronzo pasta…
Read more >Circana: Households shop with nearly 40 retailers annually
The average U.S. household shops at a wide variety of…
Read more >Chobani to spend $1.2B on New York dairy processing plant
The 1.4 million-square-foot factory, which will create more than 1,000…
Read more >Related news
Márton Nagy: the government would introduce margin restrictions for stores selling household goods
The government may discuss on Wednesday and is expected to…
Read more >More expensive Barbie, thinner Heinz – Trump’s tariffs redraw the global consumer market
The impact of Donald Trump’s tariff policy is affecting more…
Read more >Almost 20 percent cheaper food? The government is satisfied with the results of the margin reduction
“Thanks to the margin reduction, more and more products can…
Read more >