Csúcsot döntött a Walmart online élelmiszer-kereskedelmi részesedése
A második negyedévben a Walmart a teljes amerikai online élelmiszer-értékesítés közel 36%-át adta, ami új rekord a kiskereskedő számára: az egy évvel korábbihoz képest 5 százalékponttal magasabb részesedést jelent – derül ki a Brick Meets Click által készített és a Mercatus által támogatott új jelentésből.
A Walmart 2023. második negyedéves élelmiszer e-kereskedelmi eladásai a harmadik egymást követő negyedévben múlták felül a kiskereskedő fizikai üzletekben elért részesedését.
– Az árinfláció és a COVID miatt nyújtott pénzügyi támogatások kivezetésének együttes hatása a vásárlókat értékalapú vásárlásra késztette, hiszen a vásárlóerőre továbbra is jelentős nyomás helyeződik – mondta el David Bishop, a Brick Meets Click partnere.
Related news
Walmart opens first-ever owned and operated case-ready beef facility
The discount giant opened a case-ready beef facility in Olathe,…
Read more >Anheuser-Busch invests $17M in Houston brewery
The beer giant has spent $2 billion during the last…
Read more >Survey: Most shoppers spending more time reading food labels
A new consumer survey from global data standards organization GS1…
Read more >Related news
Carrefour launches its first AI-based solution in Spain
French retail chain Carrefour has chosen Spain to implement its…
Read more >Gösser Spritz display from Hungary wins two POP world titles
This year a Hungarian Gösser Spritz display – the winner…
Read more >Valeo Foods Group buys Italian panettone maker Melegatti 1894
The acquisition is the second Valeo Foods Group has announced…
Read more >