Biedronka reduces the sugar, salt and fat content of private label products
Poland’s Biedronka has removed around 28 tonnes of sugar, 21 tonnes of salt and more than 39 tonnes of fat from its private label products in 2023, as part of a recipe reformulation initiative to optimise the composition of its private label products in line with modern nutritional requirements.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/4
Related news
PepsiCo, Mars, ADM Team Up To Support Regenerative Agriculture In Poland
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales growth accelerated in Poland in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The price of paprika in Poland is falling significantly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars named to TIME magazine’s list of the world’s best companies for 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >