Biedronka reduces the sugar, salt and fat content of private label products
Poland’s Biedronka has removed around 28 tonnes of sugar, 21 tonnes of salt and more than 39 tonnes of fat from its private label products in 2023, as part of a recipe reformulation initiative to optimise the composition of its private label products in line with modern nutritional requirements.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/4
Related news
A new format for Slovakia: Biedronka blends food retail with drugstore assortment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever to invest in food factory expansion in Poland
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >JYSK installs new solar park in Poland – the Ecser center in Hungary is also becoming greener
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to avoid the hassles of online shopping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s time for company Christmas parties: a waste of money or a good party?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
