Biedronka reduces the sugar, salt and fat content of private label products
Poland’s Biedronka has removed around 28 tonnes of sugar, 21 tonnes of salt and more than 39 tonnes of fat from its private label products in 2023, as part of a recipe reformulation initiative to optimise the composition of its private label products in line with modern nutritional requirements.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/4
Related news
Retail sales growth accelerated in Poland in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The price of paprika in Poland is falling significantly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Watermelons have become cheaper in Poland – Hungarian imports are also pushing up prices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >