FMCG retail trade declined in July
According to the raw data of the Central Statistical Office (KSH), the volume of retail trade in July 2022 exceeded that in July 2021 by 3.8%. The data adjusted for calendar effect, however, show an increase of 4.3%.
The volume of food and retail sale in non-specialised stores with food, beverages or tobacco predominating decreased by 2.9%. The volume of non-food retail rose by 3.2%, whereby online and mail order retail having a share of 7% in retail trade went up by 2.9%. //
Related news
István Nagy: the total output value and profitability of agriculture have also increased
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: Total agricultural output value increased by 6.2 percent this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl Parent Schwarz Group Sets New Recycling Target
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >THE LATEST ISSUE OF TRADE MAGAZINE HAS BEEN PUBLISHED!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Agroinform.hu: Three-quarters of fir tree buyers can decorate their homes with products from domestic producers again this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
