Sales Of Refrigerated Sandwiches Fall By 30% In Mercadona
Spanish retailer Mercadona has seen a 30% decline in the sales of refrigerated sandwiches following the COVID-19 pandemic.
The retailer attributed this decline to change in consumer habits as Spain entered a national lockdown on 16 April to contain the spread of the virus.
Prior to the epidemic, these sandwiches were mainly consumed at work or other out-of-home locations like parks, the retailer added.
ESM
Related news
Mercadona Extends Dominance In Spanish Grocery Sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New Product Launches In Spain Hit New Low, Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mercadona promotes healthy eating
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Recognition on World Bread Day – gluten-free product manufacturers awarded
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The FoodTechShow ended successfully
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shanghai Fair Trade Show exhibition in Budapest – October 30-31.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >