Sales Of Refrigerated Sandwiches Fall By 30% In Mercadona
Spanish retailer Mercadona has seen a 30% decline in the sales of refrigerated sandwiches following the COVID-19 pandemic.
The retailer attributed this decline to change in consumer habits as Spain entered a national lockdown on 16 April to contain the spread of the virus.
Prior to the epidemic, these sandwiches were mainly consumed at work or other out-of-home locations like parks, the retailer added.
ESM
Related news
Mercadona Extends Dominance In Spanish Grocery Sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New Product Launches In Spain Hit New Low, Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mercadona promotes healthy eating
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Present your innovation at the SIRHA Budapest 2026 exhibition!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >21st European Trade Day – A new concept and strengthening of partnership are needed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TECHXPO 2025: Budapest will once again host the largest innovation and technology summit in Central Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

