In addition to falling staff numbers, baths sales increased last year
Total net sales of spa companies in Hungary increased by 9.1 percent, and revenues from bath services by 7.5 percent compared to 2017, while the average number of employees in the bath services decreased by 3.5 percent in one year.
According to the 2018 sectoral analysis of the Hungarian Bathing Association sent to the MTI, labor shortages in Hungarian baths have continued, and most baths cannot keep up with wage increases in the labor market. (MTI)
Related news
The momentum of the Hungarian marketing industry is slowing: profits are falling, costs are rising
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Waberer’s Group’s sales and after-tax profit both increased in the third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >L’Oreal sales increase in the third quarter and first nine months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Stuffed cabbage is the most Christmassy dish of Hungarians
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The nominees for the Restaurant of the Year award are now awaited.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Krumplilepel – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
