GVH draws attention to fraudulent websites
The Competition And Markets Authority (GVH) has recently received an increasing number of consumer signals about substandard websites advertising various health products.
The websites on the competition authority’s horizons first outline a health problem that can typically lead to a deterioration in quality of life, and then always offer a quick, easy and not least discounted solution, supported by professors’ recommendations and positive consumer product experience.
Related news
One of the Vice-Chairs of the OECD Competition Committee became the President of the Hungarian Competition Authority (GVH)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumer compensation and fines – one billion forints worth of lessons learned from the GVH AboutYou case
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH President: digitalization is transforming competition and consumer protection law
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

