The sugar and calorie content of domestic soft drinks almost halved in Hungary
Since 2010, the average sugar and calorie content of soft drinks and fruit juices in Hungary has decreased by 43 percent.
According to the voluntary commitment of the Hungarian Mineral Water, Fruit Juice and Soft Drink Association, the average sugar and calorie content of non-alcoholic beverages will be 50 percent lower by the end of 2020 than the 2010 value.
Related news
PepsiCo under pressure: falling profit expectations, tightening regulations, falling demand
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fruit juice market under pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Apenta 0% sugar, 0% sweetener
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coffee prices are falling, can it be cheaper here too?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MMSZ Green Club meeting at Danone: sustainable operations in practice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Faster, greener, smarter – today’s minimum requirements in FMCG transport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >